13 april 2010

Dagen började på Universitetet med klassen, vi skulle kolla på datakunskap och annat shit. En massa fysik saker bl.a. Fick testa köra traktorsimulator vilket var riktigt kul! Kändes ganska verkligt endå. Sen fick vi kolla på ett dataprogram dom håller på att lansera.

Efter det drog jag och Mette på stan, hände lite saker så vi drog inte tillbaka till skolan. Gick och köpte en klänning som jag förmodligen ska ha på skolavslutningen, annars blir den fin o bara ha i sommar!:) Får se om jag orkar visa upp den.

Direkt jag kom hem smsade Sofia o frågade om jag skulle med till stallet, så jag hängde med henne dit. Vi skulle ju egentligen spela brännboll men så blev det inte. Tömkörde hästen, kollade på lite hoppträningar sen hem, och nu sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen och sen blir det förmodligen sängen! Så vi hörs nog mer imorgon istället, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0