17 aug 2010

Godmorgon!

Är riktigt stolt över att jag lyckades vakna kvart i 10 imorse, tog mig dock inte upp förens halv 11. Men det är en bra början iallafall!
Nu är det bara 6 dagar kvar tills skolan börjar, på ett sätt är jag taggad men ändå inte. Vill ha sommarlov liiite längre till.

Igår så drog jag och Pekka på stan när vi vaknade, skulle träffa Ronja och säga hejdå till henne för hon flyttar till Uppsala!:( Kommer sakna diiig!
Sedan när Pekka dragit hem var jag med Sandra och Magda ett tag, åt middag på stan osv. Efter det drog vi hem till Sandra och så kom Ida. Och kvällen slutade med att vi först drog till en kille som Ida kände och sedan nattmat i stan!



Mette, jag och Ronja på skolavslutningen.


Kommentarer
Postat av: A.

Svar: Heh, okej. :)

2010-08-17 @ 12:20:11
URL: http://sadeta.blogg.se/
Postat av: Johanna

Cool header ;)

2010-08-17 @ 12:20:19
URL: http://yoshnacool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0