29 dec 2010

Goddag!
Ligger i sängen och läser lite bloggar. Orkade verkligen inte blogga igår! Har klarat mig undan magsjukan än så länge men istället så har jag blivit så helvetes förkyld! Har så ont i halsen att jag knappt kan svälja, har inte sovit särskillt mycke dom här två nätterna och är helt slut hela tiden. Kommer nog inte orka blogga så mycket, ska försöka göra allt jag kan för att bli friskare tills nyår! Menmen, nu ska jag gå ner och göra te och sedan hoppa in i duschen! Vi hörs när jag blivit lite piggare, pussar♥

Kommentarer
Postat av: annie

sv: ojj lite seg med svaren men hoppas du fick tillräckligt med frågor till till frågestund:) och krya pådig:)

2010-12-29 @ 17:07:56
URL: http://aaniiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0