18 dec 2010

Godmorgon!
Vaknade för två timmar sen! Blev inte så jätte sent igår trots allt. Blev jätte dålig uppdatering igår känner jag. Skrev ju slutprovet igår och jag tyckte det kändes bra! Hoppas verkligen att jag blir godkänd!(= Känns skönt att en kurs är avklarad iallafall!
Igår så började dagen med att jag och Sofia for och åt lunch och sedan for vi omkring och fixade julklappar. Hämtade ut mina bilder och upptäckte att jag hade beställt för lite, helvete så sur jag blev! Håller tummarna för att jag får dom innan jul, annars får jag lite problem..
Sen så åkte vi till Alex och åt middag där, chickennuggets! Muummmss. Kring 9 så drog jag till Haga där jag, Olivia och Emeli började ha lite "förfest". Sen bar det av till nydalahöjd på fest. Ganska så lyckad kväll ändå(= Slänger upp någon bild när jag fått dom av Olivia!
längtar!

Kommentarer
Postat av: HANNA

Tack så mycket :D

2010-12-18 @ 12:51:27
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

fin blogg :D

2010-12-18 @ 12:54:42
URL: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0