1 juli 2010

Dagen började jättebra men sen dess har det bara gått utför!
Klev upp imorse och for till vägverket, skrev provet och gissa vad? JAG KLARADE DET!=D
Men efter det skulle jag fixa så att det inte står på mitt körkort att jag behöver glasögon, för det gör det just nu.. Så blev jag tvungen att ta om bilden som jag skulle ha på mitt kort, och jag var för första gången nöjd med en bild som ska sitta på ett ID-kort eller liknande. Så fick jag ta om när jag var trött o osminkad, jätte roligt..

Sen när jag kom hem så lyckades jag kliva på en sån där silvrig "pigg" som man sticker in i dator, ipod osv från hörlurar/högtalare. Den gick in 2 cm rakt in i foten så jag fick ett hål som bara sprutade blod, och nu kan jag inte gå så jag får hoppa på kryckor..
Inte min dag idag känns det som.


från förra årets konfa, saknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0