24 juli 2010

Godmorgon!

Ligger fortfarande i sängen trots att jag vaknade för två timmar sen, har bara legat och sett Georgia rule.
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, tror bara det blir till att ta det lugnt med tanke på att jag håller på att bli sjuk;/

Igår så spenderades kvällen med Sofia och Moa, och en stund med Sabbe o hennes bror också. Gled bara omkring med bilen, åt lyxshake på Max och så svängde vi förbi en fest en stund också.
Kom hem kring halv två, kan ju säga att det är galet kallt ute på nätterna för att vara sommar. Jag höll på att förfrysa om händerna..


Kommentarer
Postat av: sofi

okej:)

2010-07-24 @ 23:04:34
URL: http://sweetgummz.blogg.se/
Postat av: Imreagnes

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2010-12-13 @ 09:48:41
URL: http://imreagnes.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0