i swear

Ledsen för att jag inte bloggat något mer idag, har varit alldeles för lat! Började med att jag satt och såg tv med lillasyster till klockan 4. Då bestämde vi oss för att vi borde göra något idag, så kom vi på att vi kunde gå på bio och se Eclipse för den hade ingen utav oss sett. Smsade Moa och hon hängde också med. Åt först middag i stan med Moa medan mamma och lillasyster åt på ett annat ställe i stan.

Filmen var faktiskt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig efter den förra filmen. Blev faktiskt lite besviken på tvåan, tyckte den var tråkig på något sätt. Men den här var riktigt bra! Bara tråkigt att det är slut på filmerna nu!:( Men är glad över vem Bella valde, trodde faktiskt att hon skulle välja den andra även om jag hoppades på den hon valde! Ska dock inte avslöja något nu för alla kanske inte har sett filmen;)

När vi kom hem från bion så tog jag, mamma o lillasyster fram chips och la oss i sofforna och såg Sex and Death 101, ganska bra film det med!
Menmen, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag lägga mig och se One tree hill. Så vi hörs mer imorgon! Sov gott sötnosar♥







dom bjuder jag på!;)


Kommentarer
Postat av: E M A . W O R L D

naw:D gulligt :)

2010-07-25 @ 03:30:25
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: amilia

SV: Var så lite så! tack! :) Har också en den där baseboll jackan. Eller ja.. om det är den blå i alla fall! Förbaskat skön!

2010-07-25 @ 07:58:39
URL: http://miilliisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0