12 juni 2010

Godmorgon!

Vaknade för över 5 timmar sen men ligger fortfarande i sängen, det är riktigt illa! Det är dåligt väder ute och det finns absolut ingenting att göra.. Tror jag och Emma ska hitta på något, frågan är bara vad. Galet tråkigt med såhär dåligt väder första dagen på lovet, får vara tacksam över att det var så fint väder igår!

Ïgår så började kvällen på teg, var med en massa sköna randoms! Förfestade lite, snackade, lyssnade på musik osv! Så drog vi vidare till tc där vi träffade ännu mer folk, sen drog vi in till stan för att gå på tivolit, men åkte ingenting. Bara fanny som gjorde det;) Jag hatar karuseller...! Kom hem kring 3 inatt och då var det direkt i säng för jag var så jäävla trött och sliten.
Ingen av oss hade tyvär med sig kamera så fick bli en dålig mobilbild som jag snodde av fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0