21 juni 2010

Vaknade typ halv 10 imorse för att åka till tandläkaren, var helt jävla död så jag somnade nästan i stolen som man ligger i. När jag var klar där tvingade mamma med mig till Blomsterlandet för o hjälpa henne o leta blommor. Och direkt när jag kom hem gick jag och la mig och somnade, så vaknade jag nu! hehe. Har sovit hur djupt som helst! Pekka har försökt ringa mig och plinga på dörren, vilket jag alltid brukar vakna av annars..

Idag är det första dagen på länge som det är fint väder och jag ligger inne, känns lite sorgligt.. Finns ingen som är hemma heller och har ingen lust att gå ut själv. Så jag lär väl ligger kvar här.


saknar min syster och min vovve, dags att ni tar och kommer hem nu!


Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv: jo bara bra med mig med! ;D

2010-06-21 @ 16:20:36
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: camilla

sv: samma här :(, inte nån från min klass ska gå på samma skola ens haha :(

2010-06-21 @ 17:48:39
URL: http://onlyoursunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0