7 juni 2010

Kom hem från Mimmi för bara ett litet tag sen. Har varit där och sett grubberevyn med hon och Emma. Och så var vi ute och chillade med Olle och Erik ett tag, bara nice!:)

Hade somsagt Klassens dag på skolan idag, började med att jag inte riktigt orkade kliva upp och gå dit så när jag ligger och sover kommer först Mette instormandes och väcker mig. Sen en kvart senare kommer 5 pers till från klassen och stormar medans jag fortfarande ligger i sängen i pyjamas. Ingen bra start på dagen kan jag lova..
Så jag gick dit iallafall, mot min vilja. Lekte lite lekar sen drog vi och käkade Pizza Buffé på Tre kronor.

Efter skolan stannade jag kvar i stan med Mette ett tag, köpte gele till mina naglar som jag ska fixa på onsdag. Sen kom Mimmi o Emma så gick vi runt och letade klänning till dom. Så har jag varit hos Mimmi sen dess.
Nu ska jag nog hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig, kändes skönt med en tidig kväll faktiskt. Även fast det inte lär bli så om jag känner mig själv rätt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0