i never ever felt like this before.

Förlåt för att jag inte hunnit uppdatera något idag, har knappt varit hemma förutom när jag var hem och hämtade pakteten till Pekka. Blev kvar på stan tills halv åtta, köpte med mig ett par hotpants, ett par trosor och en bh! Riktigt nice, behöver byta ut lite saker i garderoben;)

Efter det drog jag och Mimmi över till Pekka för att fira henne, träffade även Moa som äntligen är hemma från karlstad! Det var riktigt länge sedan jag träffade henne sist så det var kul! Spelade lite kort oså. Sen drog jag, Pekka och Moa hem till Moa. Fikade, sminkade oss oseriöst osv, tjejsaker helt enkelt!

Och nu har jag alldelens nyss kommit in efter att ha varit ute o gått lite med Pekka o Moa och träffat en kompis.
Ska snart krypa ner i sängen för imorgon ska jag upp tidigt o åka på stan med Moa för hon skulle kolla på något och jag ska till tandläkaren! Så vi hörs mer imorgon, ska se om jag hinner slänga upp ett grattis inlägg till Pekka innan jag går och lägger mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0