13 juni 2010

Har alldelens nyss duschat och nu sitter jag och väntar på att Mimmi ska duscha klart så att vi kan hitta på något. Har fortfarande inte fattat att det är sommarlov, fast ska ändå upp halv 8 imorgon för att övningsköra så det får bli tidigt ikväll;/ Ridningen gick faktiskt as bra, är riktigt nöjd! tråkigt bara att det är sista gången för sommaren nästa vecka. Kommer sakna det som fan!

Menmen, nu måste jag börja klä på mig så att jag o Mimmi kan dra ut. Uppdaterar mer senare, pusss! ♥


hahah, random bild!


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: jag har bara jobbat idag..

Du då?

2010-06-13 @ 21:04:55
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0