11 maj 2010

assså åååh, hade skrivit värsta långa inlägget så skulle jag ta upp en ny flik, men självklart råkar jag kryssa fliken med bloggen så allt försvann! typiskt mig.. menmen, får väl ta en snabb sammanfattning ist.

Sitter på bibblan just nu med Ronja, ska egentligen ha idrott men är fortfarnade för sjuk för att kunna vara med. Imorgon är sista dagen innan helgen vilket känns riktigt skönt, har dokc inget planerat men det lärväll dyka upp.
Efter skolan blir det nog stan med fanny om vi hinner eftersom att hon har revy igen klockan sex.



Kommentarer
Postat av: M E T T E W I I K♥

stan med mig om hon inte hinner? (A)

2010-05-11 @ 10:55:39
URL: http://mettews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0