22 maj 2010

Försökte blogga igår men varje gång jag skulle göra det så hängde datorn sig och jag blev tvungen att avsluta. Gårdagen spenderades på stan med Mimmi, Moa, Maria och en massa andra! Sen på kvällen drog jag Moa, Mimmi och Jocke hit och ba chillade ett tag. Sen drog vi vidare till lianen där det var "grillning", fett kallt men ändå galet mycke folk.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, ska först försöka väcka Moa men hon vaknar inte av att man ringer.. Sen måste jag in till stan för o leda små hästar, så kom till mimerskolan o rid allihopa i Umeå!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: (Ber om ursäkt för ett sent svar!) Tack tack tusen tack :):)

2010-05-22 @ 16:38:25
URL: http://amnnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0