28 maj 2010

Somnade typ direkt när jag kom hem från skolan efter att ha sjungit singstar med Ebba. Skrev tre prov idag så var helt död efteråt. Blir så sjukt förbannad, min SO-bok är spårlöst försvunnen:( och jag har prov i det på måndag eller tisdag.. Kommer ju få panik!

Nu har jag nyss duschat och sitter o funderar på vad jag ska göra ikväll. Antingen blir det Emma o Mimmi eller så blir det Moa o Hannah. Hannah är min kusin från vilhelmina som är här o hälsar på under helgen så skulle vara sjukt kul att hinna träffa henne eftersom att vi ses väldigt sällan!:)
Menmen, nu ska jag ta o välja kläder o sminka mig lite, vi hörs kanske mer senare! Puss


hannah, moa och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0