30 maj 2010

Godmorgon!

Sitter fortfarande i pyjamas trots att de va 4 timmar sen jag vaknade, har bara legat i sängen och sett på film. Känner mig helt död, förkylningen är tillbaka! Hostar, slemmar och ja.. allt som man gör när man är förkyld. Kan inte sova på nätterna för att jag får så många hostattacker, fett drygt! Vill verkligen inte bli sjuk nu inför sommaren.

Idag har jag ingen ridning som tur är, är ändå alldelens för sjuk för att kunna rida. Så Moa kanske ska komma hit och ikväll blir det till att vara med Emma!
Sitter och planerar sommaren med Moa, den ska fan i mig bli underbar! Fast den kan ju inte bli något annat än underbar när den spenderas med min bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0