19 maj 2010

(Skulle ha publicerats för två timmar sen)

Godmorgon!

kände mig jättehängig imorse så jag orkade inte gå till skolan, gick och la mig igen istället och vaknade för ungefär 2 timmar sen. Sen dess har jag bara chillat, kollat bloglovin och läst lite i min svenska bok. Har idag och imorgon på mig att läsa ut den och det är minst 200 sidor kvar, så det är nog bara att kämpa! Ska även skriva omdöme.. Blir nog pluggkväll ikväll.

Funderar på att baka, eller städa, eller sy lite. Har tråkigt och det finns inget att göra, dock orkar jag inte riktigt göra något heller. Men det suger att bara sitta här.. I-landsproblem.

Nu taggar vi sommaren brudar!


Kommentarer
Postat av: M E T T E W I I K♥

hatar att vi alltid funderar på att göra samma sak!, fast bara en av oss gör sakerna! :o

2010-05-19 @ 14:54:47
URL: http://mettews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0