tidsfördriv

Visste du..

att jag vill ha - tillbaka pappa
att min senaste kyss - var väldigt mysig
att jag lyssnar mest på - en massa olika.
att jag pratar - väldigt mycket.
att jag inte gillar - folk som sviker och döden.
att jag avskyr när folk startar - slagsmål.
att kärlek är - underbart, men också ett helvete.
att jag gillar att - umgås med mina vänner.
att jag alltid kommer att - sakna pappa.
att jag är hemligt förälskad i - gunvald larsson!;))
att sist jag grät var - imorse
att min mobiltelefon är - trasig.
att när jag vaknar på morgonen - vill jag somna om.
att innan jag går och lägger mig - ligger jag vid datorn.
att idag har jag - ätit frukost.
att jag just nu tänker på - om jag ska orka kliva upp o klä på mig.
att i kväll ska jag - se skräckisar med mina vänner.
att i morgon kommer jag - att få besök av mormor.
att jag hoppas -
att allting löser sig.


Har du:
Någon som förstår dig? nä.
Någon som du saknar? ojaa.
Någon som du hatar? nej, har svårt för att hata.
Vem kramade dig senast? Kusinvitamin
Vem pussade dig senast? deru;))
Vem ringde dig senast? Chrille
Vem ringde du senast? Jocke
Vem var hemma hos dig senast? Emma och Fredde.
Vem var du hemma hos senast? Robin
Har du några kärleksproblem? nja.
Har du pratat med någon idag? ja.
Har du gråtit idag? ja.
Har du skrattat idag? nej.

Jag:

Är singel? ja

Svär ofta? lite för ofta.
Sjunger i duschen? nej.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? ja?
Skrattar åt dina egna skämt? haha ja, tyvärr.
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
kanske någon liten.

Har du:

piercingar? naveln.
Syskon? en lillasyster.
Jobb? nej.
För många vänner? nej.
Rymt hemifrån? nja.
Färgat håret? ja.
Bra självförtroende? nä.
Sagt "jag älskar dig" till någon? 3 år sen.
Varit kär? nja
Gjort något olagligt? ja.
Somnat i skolan? ja.
brutit ett ben? nej.
Tappat bort mig i min hemstad? ja.
Sett en fallande stjärna och önskat? ja.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja.
Smugit ut utan lov? ja.
En hemlighet som ingen annan vet? ja.
Sovit en hel dag? ja.
Somnat gråtande? ja.
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? ja.
Blivit generad inför folk? ja.
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nej.
Ätit musslor? nej.
Varit på en festival? ja.
Haft ett förhållande i under en månad? nej.

Blivit kallad player? nej.
Färgat ditt hår svart? ja.

Vad:

Längtar du till mest just nu? min födelsedag och jul.
Ska du göra i helgen? umgås med mormor, kompisar, stallet.
Har du för kläder på dig? tshirt
Gjorde du igår? emma och fredde.
Ska du göra i sommar? kompisar, resa.
Åt du senast? macka.
Har du för mobil? k750i
Vad köpte du senast? chips.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt med din pappa? ;o

2010-11-04 @ 09:15:36
Postat av: Mattiashege

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2011-06-29 @ 12:14:36
URL: http://mattiashege.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0