11 sep 2010

Goddag!

Sitter här i min mjukisdress och lyssnar på musik. Vaknade kring 10 imorse men har inte haft orken till att göra någonting. Sov ganska lite inatt och så är jag ju sjuk..

Igår så började vi iallafall kvällen med att fira Sofia hemma hos Alex! Så kom det dit en massa roliga människor, jätte trevligt!:)
Och när Sofia och hennes kompisar skulle på krogen så drog jag tillbaka till Umedalen där det var en fest för någon som fyllde 18, även där var det en massa trevliga människor! Och kring 1-2 tiden drog jag hem och sedan gick jag ut och träffade en kompis. Somnade kanske kring 5 inatt! Har tyvärr inga bilder från igår eftersom att jag inte hade med mig kameran och mobilen låg mest i jackan hela kvällen, men både Emma och Fanny har en massa bilder så jag ska sno av dom när dom lagt ut dom(a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0