9 sep 2010

Godmorgon!

Hoppas ni alla sovit gott, för det har verkligen inte jag. Vaknade kring 4 och kunde inte somna om på ett bra tag, klockan var nog kring halv sex när jag somnade. Och ändå så gick jag och la mig halv två så jag borde ha varit fett trött vid det laget. Vet inte vad som händer men har vaknat nu varenda natt dom senaste dagarna utan anledning!

Iallafall, är minst lika sjuk idag så jag tog mig somsagt lite sovmorgon så jag har en chans att bli friskare. Ska strax hoppa in i duschen och göra mig klar för att fara till skolan! Så vi hörs senare, ska försöka slänga in en dagens outfit också!:)


nyvaken!


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: min helg var kanon, ullared, tractor pulling (pojkvännen som är intresserad) och bio :)

allt bra?

kram

2010-09-09 @ 10:07:31
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: sofi

tack, men ne jag ritar inte så bra:)

2010-09-09 @ 13:21:11
URL: http://sweetgummz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0