5 aug 2011

Godmorgon!

Vaknade ganska nyss och nu sitter jag och lyssnar på regnet som smattrar mot fönstret. Lite tråkigt att de blev regn idag för jag var sugen att dra på stan och kolla en sak och så hade vi planerat att grilla ikväll.. 

Igår så var jag med Pekka, vi gick först en promenad nere på ängarna och sen började det regna så vi gick in i en övergiven lada. Där hade det förmodligen bott en lodis för det var vykort överallt och stolsdynor upplagda som en säng, lite små äckligt! Sen gick vi på ica och köpte chips och satte oss ute och snackade ett tag. När jag kom hem blev det film med lillasyster och sen somnade jag direkt, därför hann jag inte uppdatera..
Menmen, nu ska jag kila ner och ta lite frukost! Men först ska jag väcka syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0