22 dec 2011

Godmorgon!

Blev ganska sent inatt så orkade inte fara på avslutningen. Igår så var jag med Amanda tills typ 11, såg bara film och tog det lugnt. Sen vid halv 1 kom jocke och johan förbi och var här tills typ halv 2. Somnade inte förens typ halv 5 så kändes bara jobbigt o kliva upp o fara på avslutningen. 
Nu har jag ganska nyss ätit frukost och nu ska jag försöka få lillasyster att klä julgranen med mig, har ingen julstämning alls för vi har inget julpynt framme.. Tråkigt att vi inte kan ha det men katterna river ner allting så det är inte ens värt att ta fram det. Får se hur länge granen klarar sig, haha! Menmen, hörs mer senare! Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0