9 juni 2011

Godmorgon!

Hoppas alla sovit gott! Själv vaknade jag 5 inatt av att jag hade en gigantisk geting på mitt rum som surrade så mycket att jag inte kunde sova. Blev även väckt kring tre av hunden som ville in på mitt rum.
Sitter fortfarande i pyjamas fast jag borde egentligen göra mig iordning. Men det är så äckligt varmt att jag vill inte ens ta på mig några kläder... Slutar egentligen 20 i fyra idag men förhoppningsvis får jag sluta tidigare. Kommer inte klara av att sitta inne på skolan i den här värmen. Menmen, nu måste jag fixa mig! Hörs senare:)
just nu! solen ligger iofs exakt på termometern.

Kommentarer
Postat av: mathilda

svara gärna på de som jag lagt in i min blogg nu :D

2011-06-09 @ 10:39:47
URL: http://mathildaamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0