varit och solat!

Kom ganska nyss hem och upptäckte att farmor (som kom hit för lillasyster skolavslutning) hade åkt hem, sjukt tråkigt:( Hann inte träffa henne! Iallafall, drog till skolan krnig 9 imorse för att lämna in mina vantar, blev godkänt så nu känns det skönt att ha gjort bort allt! Passade även på att tömma skåpet. Skulle bara ha fika med klassen idag så orkade inte stanna kvar, drog istället och solade med Mette. Efter det drog vi ner på stan och käkade och kollade på lite saker och nu är jag hemma igen. Funderar på att ta en powernap men då lär jag inte kunna sova ikväll = inte ta mig upp imorgon.. Nu ska jag kila ner och ta en tårtbit, hörs mer senare!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0