31 mars 2011

Godmorgon!

Är hemma idag. Vaknade kring kvart i fyra inatt och mådde illa, var helt säker på att jag skulle bli magsjuk men jag klarade mig! Låg istället vaken och bara stirrade på klockan i flera timmar, somnade inte om förens någon gång kring nio. Sov inte särskillt mycket mer än en timma innan jag vaknade igen. Förstår inte vad det är för fel på min kropp? Vaknar hela tiden mitt i natten och kan inte somna om.. Sjukt jobbigt!
Idag ska jag nog bara sitta och plugga lite, sen kanske dra på gymmet ett tag och köra lite styrka. Men nu ska jag kila ner och äta frukost, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: mathilda

är allt bra med dig? :)

2011-03-31 @ 12:15:53
URL: http://mathildaamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0