Handledarkursen

Kom ganska nyss hem från körskolan. Drog över väldigt mycket så har suttit där i nästan fyra timmar, något less! Vann iallafall två körlektioner, känns ganska nice! Killen som jag ska köra med verkar jätte duktig på att lära ut.
Nu är det bara att vänta på att intyget ska komma, taggar!
Skulle egentligen behöva plugga men jag har verkligen ingen ork kvar, har sovit fyra timmar inatt och suttit instängd i små rum största delen av dagen. Funderar på att gå en promenad så att jag får lite mer energi!

Kommentarer
Postat av: lindhafransson - Makeup!

sv; tack så mycket :)



kom gärna med förslag

på vad du vill se i min blogg!

Sminkningar, kläder osv.

2011-05-30 @ 21:31:07
URL: http://lindhasbeauty.blogg.se/
Postat av: Frida

från monki, 150:- vit är slut, finns bruna och svarta kvar:D assnyggaa! köpköp:D

2011-05-30 @ 21:40:52
URL: http://fjidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0