Till the world ends

Idag har det nog varit det konstigaste vädret hittils i år.
Imorse när jag åkte till skolan var det regn, sen blev det lite sol kring lunch. Men efter lunch så svartnade himlen och det började åska och blixtra, och blixten var riktigt nära oss! Så höll det på i kanske 20 minuter sen slutade det och det blev sol igen! Nu skiner solen och det är 17 grader varmt ute, april väder i maj..?

Fick hem resten utav bilderna idag också så nu är det bara att börja sätta upp dom osv! Har ganska mycket att fixa till mitt rum som jag inte hunnit göra än.. Ikväll blir det nog plugg, måste sticka klart mina vantar!



Kommentarer
Postat av: hanna ♥

absolut! själv? :)

2011-05-19 @ 19:19:14
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0