26 nov 2011

Hejsan!♥

Vaknade kring halv 12 imorse pigg och glad! Trots att jag somnade ganska sent och var lite sliten, hehe. 

Igår så började kvällen hos Amanda. Först var det bara jag, hon, emeli och pekka men efter ett tag kom jocke o jocke förbi också! Satt mest och lyssnade på musik och chillade. Sen vid halv 10 drog vi vidare till Elina där det var en massa folk, trevligt! Vid tolvslaget blev det sång för Elina som fyller år idag, grattis gumman! Nu ska jag hoppa in i duschen, känner mig lite ofräsch som somnade med sminket på.. Sen blir det att börja göra sig iordning för kvällen för ikväll vankas det klassfest! Men vi hörs lite senare, PUSS!


Taggade tjejer hos amanda!

Min finaste!




Fina tjejer!


Hos elina!


jag och fina elin!





Sång för födelsedagsbarnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0