27 nov 2011

Godmorgon!

Hoppas alla sovit gott! Jag kunde inte sova inatt så somnade inte förens halv 8 imorse och sen klev jag upp halv 11. Är inte trött än så länge men det lär väl komma snart.. Har suttit i soffan med mamma och tittat på tv sen jag klev upp. Tänkte berätta lite om igår.

Igår så började vi kvällen hemma hos Desiree med några brudar. Vid klockan halv 10 började vi dra oss mot klassfesten och när vi kom dit var det ändå ganska många där. Och efter ett tag så var nästan hela klassen samlad. Vi körde några frågelekar, jag har aldrig osv. Sen blev det en massa sång och dans! Stort tack till hela klassen för en sjukt rolig kväll, och tack till sandra som tog tag i de och styrde upp festen!(= Ska lägga in bilderna också men orkar inte leta efter kameran nu så det får nog bli senare ikväll. Nu ska jag gå ner och fortsätta titta på tv med mamma, hörs senare!♥



Snodde en bild av emma, hemma hos desiree!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0