Dag ett: Tio saker du vill göra innan du dör.

• Flytta till USA och jobba inom modebranschen. 

• Gifta mig. Har alltid drömt om ett stort vitt bröllop en varm sommardag med min släkt, alla mina vänner. 



• Åka på en jorden runt resa. Se alla sevärdheter, shoppa, äta god mat, festa osv!

• Utbilda mig till advokat och jobba som det ett tag. Gärna stjärnadvokat i usa, haha! 

• Gå på en riktigt stor och rolig konsert, vet dock inte vem jag vill se. 



• Vill bli "känd" för något jag har gjort. Men inte så känd att folk springer efter mig och smygfotar, skulle bara vara obehagligt..

• Hoppa fallskärm! Är väldigt höjdrädd men tycker att det verkar så himla häftigt, ett bra sätt att övervinna rädslan på!



• Skaffa barn! Gärna två små flickor.

• Jobba som volontär och ta hand om små barn i fattiga länder.

• Skaffa egen häst och börja tävla större tävlingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0