Dag två: Nio saker om dig själv.

• Jag heter Maria Bodin, är döpt efter min mamma som heter Maria i mellannamn.



• Min mamma är mer som en syster för mig, vi kan prata om allt. 

• Har hållt på med hästar i 10 år, testade även på dans men slutade efter ca 1 år. Vill dock börja igen!



• Har väldigt blandad musik smak, och då menar jag verkligen väldigt blandad. Allt från svensk hiphop till "emo" musik till party musik.

• Tog hål i naveln när jag var 14, trots att jag inte fick, rebellunge! Har förresten haft den i 2 år & en vecka nu, tufft!




• Bryr mig för det mesta inte om vad folk tycker. Har inga som helst problem med att gå runt osminkad i mjukisbyxor osv.

• Älskar snö för då kan man köra skoter och åka skidor, tagga vinter!



• Min hund är det finaste jag har.



• Har världens bästa vän som jag kan berätta allt för. Vi har hållt ihop i snart 13 år och hon betyder verkligen allt för mig! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0