Uttråkad?

Vad är det första du tänker på när du vaknar? vad är klockan?
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? jo
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? ja..
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? säkert!
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? det vet jag inte.
Har du någonsin pussat någon som varit hög? säkert
Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? att jag är lat för att jag inte är i skolan.
Vem är den största idioten du känner? en kille.. :)
Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? har inte känslor för någon så ingenting?
Hatar du någon just nu? nä
Vem tog senast på din rumpa? haha, minns inte.
Har du syskon som är äldre än 21? nope
Hur fick du ditt senaste blåmärke? ingen aning, när hästen klev på mig kanske.
Saknar du någon just nu? oja!
Är du längre än de flesta i din ålder? ja, typ!
Kommer du ihåg exakt de orden du använde för att avsluta ditt senaste förhållande? nope.
Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? bli förvånad.
Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? jaa, jag vill!!
Känner du någon som är oskuld? japp
När gapskrattade du senast? igår
Brukar du tänka innan du talar? nja, inte alltid.
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? oja, snart så!
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? ja.
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? inte allt, men det mesta.
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? nä
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? haha nä. jag som ska vara med personen, inte dom!
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? hahah, det är väldigt tveksamt.
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? Sant så sant!
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? jo
Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? nä
Pratar du ofta? haha, ja..
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? hemma o tagit en promenad.
Vad är det bästa som hände dig idag? mitt rum blev fint efter jag städat.
Vem har du umgåtts med idag? ingen
Är du en elak person? jätteelak!
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? utomlandsresa!
Vad lyssnar du på just nu? Without you - David Guetta
Tror du att andra människor tycker illa om dig? hoppas inte det, men de finns de säkert någon som gör.
Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? gråta:(((
Är du lycklig? nej
Vem skrek du senast på och varför? hunden tror jag.
När grät du senast? inatt
Vem kramade du senast? linny
Är du rädd för mörker? hehe, lite.
Vad drack du senast? proviva.
Tror du att två ex kan vara vänner? ja, klart.
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? ja, mer än någonting annat..!
Sover du med dörren öppen eller stängd? stängd.
Skulle du vilja vara berömd? Om ja, för vad? Nja, skulle vilja vara rik för att ha gjort något bra men inte så att folk springer efter mig.
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? pappa.
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? flera
Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? 4 gånger
Vad är det första du tänker på när du vaknar? vad är klockan?
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? jo
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? ja..
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? säkert!
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? det vet jag inte.

Har du någonsin pussat någon som varit hög? säkert
Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? att jag är lat för att jag inte är i skolan.
Vem är den största idioten du känner? en kille.. :)
Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? har inte känslor för någon så ingenting?

Hatar du någon just nu? nä
Vem tog senast på din rumpa? haha, minns inte.
Har du syskon som är äldre än 21? nope
Hur fick du ditt senaste blåmärke? ingen aning, när hästen klev på mig kanske.
Saknar du någon just nu? oja!
Är du längre än de flesta i din ålder? ja, typ!
Kommer du ihåg exakt de orden du använde för att avsluta ditt senaste förhållande? nope.
Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? bli förvånad.
Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? jaa, jag vill!!
Känner du någon som är oskuld? japp
När gapskrattade du senast? igår
Brukar du tänka innan du talar? nja, inte alltid.

Skulle du någonsin kunna tatuera dig? oja, snart så!
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? ja.

Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? inte allt, men det mesta.
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? nä
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? haha nä. jag som ska vara med personen, inte dom!
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? hahah, det är väldigt tveksamt.
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? Sant så sant!
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? jo
Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? nä
Pratar du ofta? haha, ja..

Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? hemma o tagit en promenad.
Vad är det bästa som hände dig idag? mitt rum blev fint efter jag städat.
Vem har du umgåtts med idag? ingen
Är du en elak person? jätteelak!
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? utomlandsresa!
Vad lyssnar du på just nu? Without you - David Guetta

Tror du att andra människor tycker illa om dig? hoppas inte det, men de finns de säkert någon som gör.
Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? gråta:(((
Är du lycklig? nej
Vem skrek du senast på och varför? hunden tror jag.
När grät du senast? inatt

Vem kramade du senast? linny
Är du rädd för mörker? hehe, lite.
Vad drack du senast? proviva.
Tror du att två ex kan vara vänner? ja, klart.
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? ja, mer än någonting annat..!
Sover du med dörren öppen eller stängd? stängd.

Skulle du vilja vara berömd? Om ja, för vad? Nja, skulle vilja vara rik för att ha gjort något bra men inte så att folk springer efter mig.
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? pappa.
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? flera
Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? 4 gånger

Kommentarer
Postat av: SANNA

sv; hahha men det är ju bara lite leeeek men tack :))

2011-11-03 @ 01:18:36
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0