Arg?

Är så otroligt less på alla människor som klagar på allting hela tiden. Jag skippar inte skolan för att jag är lat, jag har mina anledningar. Har fått höra kommentarer som "alla andra normala orkar ju vara i skolan, då borde du också göra det" osv. Hur mycket ni än tror er veta så kan jag säga att ni vet ingenting, den enda som vet är Pekka, och så kommer det vara. Har inte orken att lägga energi på sånna här personer, men tyvärr så gör jag det ändå. Vilket gör allting ännu jobbigare. Det är svårt att strunta i det, vill bara skrika åt dom ska hålla käften, för dom vet inget. Aja, nu har jag fått lite ilska ur mig iallafall. Hoppas ni tar åt er!! 



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag förstår att du riktade detta precis emot mig eftersom att det du skrivit var exakt vad jag sa till dig. du kan ju lika gärna säga det rakt till mig än att skriva om det såhär.

2011-10-26 @ 14:34:30
URL: http://emmaliindholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0