1 sep 2011

Godmorgon!

Klev upp kring 10 över 8 imorse, och nu har jag nyss lyckats trycka i mig en macka till frukost. Är väldigt osäker på om jag ska fara till skolan idag för jag mår så sjukt illa.. Vet inte vad som är felet egentligen. Ska sitta vaken och göra mig klar i min egen takt och se om det blir bättre tills bussen går. Om inte så går jag och lägger mig igen och försöker sova bort det! Har även skadat foten vilket inte känns så kul, hela jag är typ sjuk och skadad nu känns det som, haha! Menmen, nu ska jag fortsätta göra mig klar, pussar!



Kommentarer
Postat av: mathilda

hej snygg bild allt bra med dig idag?:D

2011-09-01 @ 10:22:33
URL: http://mathildamelin.devote.se
Postat av: fanny

HAHAHAH ÅH FYFAN.... jag är så jävla ful

2011-09-01 @ 12:04:44
URL: http://fnyh.devote.se
Postat av: Agneta

Härlig bild på snygga tjejer.

2011-09-01 @ 22:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0