Svar på frågestunden!

Orkar inte svara på vanliga svar som "hur lång är du, vad väger du osv". Svar på det kan ni hitta i menyn under "frågestunder". 
 
Vad har du för kamera?
Svar: Jag har en Sony Cybershot DSC-W350, sen har familjen en gemensam Nikon D3000.
 
gillar du någon just nu?
Svar: Skulle vilja säga nej, men då ljuger jag både för er och mig själv..
 
har du någon gång varit kär?
Svar: Nä, skulle inte påstå att jag varit kär. Har gillat någon men inte älskat.
 
Vart hittar du alla citat?
Svar: på lite olika sidor!
 
på vilken studio gjorde du din tatuering? gjorde det ont? vad var du för typsnitt?
Svar: Jag gjorde den på Skinart här i Umeå! Nä, tyckte inte det gjorde så ont. Chopin script har jag för mig att typsnittet heter!
 
hej älskar din blogg! hur gör du för att se så naturlig ut på bilderna ?? jag ser alltid så stel ut...
Svar: tack sötnos! haha, skulle inte påstå att jag ser naturlig ut, tycker själv att jag kan se väldigt stel ut. Ett tips är att andas ut innan bilden tas, då ser man lite mer avslappnad ut, mer än så vet jag inte!
 
Hur sminkar du dig?
Svar: Går väldigt ofta osminkad men en vardagssminkning består av rouge, ögonbrynspenna och mascara. Sen till fest brukar jag ha puder och eyeliner också, kanske ögonskugga lite då och då.
 
har du instagram? 
Svar: Jaa, det har jag! Heter Maariabodin där också, följ!;)

gjorde det ont att ta hål i brosket?
Svar: Nä, däremot gjorde det lite ont att sova på örat första natten!

Vilka bloggar läser du?
Svar: oj, det är några stycken. kenzas.se, kissies.se, paow.se, desireenilsson.se, isabelles.nu, myblomquist.se, victoriatornegren.se, darios.se, nellieberntsson.se, dressyrmupparna.se, och många av mina kompisars!

Säg tre saker du alltid har med dig!
Svar: Min telefon, mina nycklar och mitt bankomatkort. 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0