10 mars 2012

Godmorgon!

Hann inte blogga nå mer igår för enda stunden jag var hemma på hela dagen tog jag en dusch och åt och sen for jag ut igen. Började dagen med att kika i en massa inredningsbutiker med en kompis, sen for vi till 3 stall och tog hand om hästarna. Sen hem och göra sig iordning fort och sen drog vi på förfest. När dom drog ut på krogen kom jopp och hämtade upp mig och sen gled vi runt lite, sen for vi hem till ludde och såg film och efter filmen for jag och jocke en sväng med bilen. Somnade inte förens vid 5 inatt så är lite trött nu. Ska snart ner på stan en sväng med familjen, men nu måste jag göra mig iordning. Hörs senare!♥


saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0