2 sep 2012

Förlåt för den dåliga uppdateringen! Efter kräftskivan igår for jag och pekka till amanda där kvällen spenderades. Skulle hämta dom vuxna på krogen så var inte hemma förens typ halv 3.Åkte till stallet vid 11 - halv 12 imorse och kom hem vid 7. Så har inte haft tillgång till dator och har helt glömt bort mobilen! Var iallafall och tittade på tävlingarna idag igen, duggregnade idag också, drygt! Men fotade mer idag så ska kika igenom bilderna när jag får ork.
Ridningen gick asbra också. Fick rida en häst som alla säger är jätteseg, och nästan aldrig går framåt, gör allt för att slippa jobba. Men idag hade han bra bjudning och ville faktiskt arbeta, synd att jag glömde min digitalkamera hemma annars hade jag haft filmer. Hoppas jag får rida han nästa vecka igen, då ska jag se till att ta med kameran! Nu ska jag lägga in bilder i datorn och sen träffa en kompis en stund, pussar!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0