Årsresumé del 1

2013 har varit ett väldigt händelserikt men jobbigt år. Har gjort en massa roligt med en massa fina människor, rest utomlands 2 gånger, tagit studenten osv! Men inge solsken utan lite regn, har haft det väldigt jobbigt med mycket saker.
Så nu hoppas jag på att 2014 ska bli ett ännu bättre år, då jag ska må bättre än vad jag gjort i år! 

Januari -/

Firade nyår i fjällen med min älskade kusin + resten av släkten!
Sedan kom mina fina vänner upp till fjällen och gjorde mig sällskap. Hade några väldigt roliga dagar!
Hade ganska nyligt fyllt 18 år, hängde massa på krogen med fina vänner!
Gjorde min andra tatuering.

Februari -/
En puss i snön (snö har vi inte nu...)
Körde skoter i Sörfors!
En utgång med massa fina tjejer!
Mars -/
På sportlovet åkte jag upp till fjällen med en fin vän och familjen.

Gick som modell på Dragonskolans modeshow.
Hängde hos Dunex.
 
April -/
Hängde i fotostudion!
Fina Dunex!
 Årets grillkvällar drog igång!
Firade valborg med fina vänner!

Maj -/
Hängde ännu mer i fotostudion!
Började fota lite mer!
Skulle ha tävlat men blev jätteförkyld så fick nöja mig med att fota istället!
 
Juni -/
Fotade med Stig inför studenten.
Skippade balen och gick på Allstar med några fina tjejer istället!
En varm sommarkväll på min altan!
Pekka o hennes mamma hämtade hem den här plutten! (som inte är så pluttig längre)
 Dagen var äntligen kommen, JAG TOG STUDENTEN!!!
Firade midsommar med min älskade kusin innan hon flyttade till Orsa!

Det var lite för mycket bilder så del 2 kommer upp imorgon!

Kommentarer
Postat av: Ida - foto & häst

så mycket roligt du har gjort, härliga bilder! :)

2013-12-30 @ 19:02:46
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0