12 jan 2013

Hello!
 
Blev lite dålig uppdatering igår. Efter skolan for jag ner på stan och köpte en ögonskugga som jag suktat efter ett tag, men den har varit slut i typ en månad.. På kvällen blev det utgång med Amanda, Pekka och Ullis! Hade faktiskt roligt, hur mycket folk än säger att five suger så tycker jag inte de är så farligt dåligt! Idag mår jag självklart som jag förtjänar, är väldigt trött och har blivit förkyldare.. Men nu ska jag läsa lite bloggar, hörs senare!
 
en bild från igår!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du kommer säkerligen att säga som vi andra en dag. xD Men alla har haft en "Five-tid".

2013-01-12 @ 19:09:20
Postat av: <3

Efter five kommer sex ;p

2013-01-14 @ 09:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0