18 nov 2010

Nu är jag hemma från skolan och stan igen! Utvecklingssamtalet gick bara bra, har fått mindre frånvaro och det är jag sjukt glad över! Även fast det fortfarande är väldigt mycket.
Drog först och åt på max med Sofia och sedan for jag in till stan och mötte upp Elina. Gick runt och kikade lite, fick med mig en ring hem! Nu ska jag gömma mig på mitt rum med hög musik och hoppas på bättre tider! Tror inte jag kommer blogga något mer ikväll så vi hörs kanske imorgon, om jag orkar. Ha det bra♥



I'm forced to fake, a smile, a laugh
Every day of my life
I'm forced to fake, a smile, a laugh
Every day of my life

Kommentarer
Postat av: Rubengrete

Keep up these useful pieces.

2011-07-29 @ 08:28:25
URL: http://rubengrete.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0