10 dec 2011

Godmorgon!

Hoppas alla sovit gott! Vaknade för 2 timmar sen men ligger fortfarande kvar i sängen. Gick bara ner för att göra frukost och sen gick jag upp o la mig igen! Har varit väldigt dålig på att blogga dom senaste dagarna. Dels för att jag inte har haft tid och dels för att jag inte haft ork. Har varit otroligt duktig (enligt mig själv) som var på fältstudierna alla dagar utom en. Och efter skolan så har jag varje dag haft saker att göra så har inte hunnit sitta vid datorn så mycket. Men det är nog lika bra, har en liten svacka just nu så har inget roligt att skriva om. Försöker umgås med mina vänner så mycket som möjligt för att ha annat att tänka på.

Igår så blev det en lugn kväll. Finaste Amanda kom hit med ostbågar och så såg vi Idol-finalen. Tyckte verkligen att Amanda Fondell förtjänade att vinna, hon var så grymt duktig! Efter Idol så gick kom några kompisar förbi och då var vi ute en stund. Har snöat helt sjukt mycket dom senaste dagarna vilket är väldigt kul, älskar snö!! När dom drog så gick vi förbi Fanny och var med hon och Maria ett tag. 

Idag så ska jag hinna baka inför morgondagen då jag ska ha födelsedagsfika med mina kompisar, sen ska jag hinna städa också för mitt rum ser förjävligt ut. Och ikväll blir det förhoppningsvis fest, taggar! Men börjar dagen med en dusch, hörs senare!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0