21 mars 2014

Godmorgon!

Försökte ta mig upp vid 7 imorse men slutade med att jag låg kvar i sängen tills halv 9, dock vaken och det är väl det som räknas? Ikväll går jag på min jobbhelg, känner mig inte speciellt taggad då jag börjar känna mig krasslig.. Det innebär att ikväll blir det en tidig kväll för att orka kliva upp 04.30 imorgon, livet som pensionär?;) Menmen jag vet att jag kommer bli glad när lönen kommer iallafall. I helgen så har jag fullt upp så får se om jag ens hinner sitta något vid datorn. Efter jobbet imorgon vankas ridinstruktörskurs och sedan middag med övriga instruktörer, ska bli väldigt roligt!(= 
 
Nu ska jag ta en prommis med vovven och sen baka egna nyttiga proteinbars innan jag ska iväg till jobbet, ha en bra dag!♥
 
ge mig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0