24 mars 2014

Precis som jag trodde blev det väldigt dålig uppdatering i helgen. Har haft fullt upp och inte hunnit sitta vid datorn en enda sekund! På lördagen blev det instruktörskurs då vi fick rida, gick super bra och var riktigt lärorikt att ta del av andra instruktörers tips och övningar! Efter det blev det pizzadags hemma hos en av instruktörerna, hade väldigt trevligt och kom hem lite för sent med tanke på när jag skulle upp dagen därpå. Igår gick allt åt helvete på jobbet, var så seg i skallen och less på allt. På ridningen gick det däremot bättre, fick rida fina Chomper och blev helt kär!

Imorse klev jag upp vid 8 för att fara ut o rida med Sofia, riktigt mysigt med strålande sol och värme i luften! Efter stallet blev det en sväng till gymmet, körde 40 min kondition och lite styrka. Har vilat för mycket nu men känner mig lite seg så det är nog lika bra.. Nu ska jag vara social med Pekka, vi hörs!
 
Bild 1: fina chomper! // Bild 2: det var ljust när jag for till jobbet 05.37, blev överlycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0