11 aug 2010

Igår så började jag och Pekka dagen genom att gå på stan, men fanns inte mycke roligt där så vi orkade inte vara kvar så länge! Hittade bara ett par jeans och ett par bikinitrosor. Kanske lite sent o köpa bikini nu men det är alltid bra o ha! Träffade även Amanda och bestämde att vi skulle dra och grilla på kvällen. Och så blev det! Jag, amanda, pekka, petter, sandra och alice drog och grillade ett tag! Sedan när Amanda o Petter skulle dra så drog vi andra och träffade Kristian o Alexander!
Hade även morbror, hans tjej och hennes två barn här över dagen! Ritkigt kul att träffa dom igen!:)

Idag så tror jag bara att jag ska ta det lugnt, kanske träffa min älskade Moa som har kommit hem från Oslo! (Moa, om du ser det här, ring mig fort!)



Kommentarer
Postat av: H A N N A

sv: härligt. jo det är fint :)

2010-08-11 @ 15:00:23
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/
Postat av: Sofie

Har du träffad en ny kille ? Vem är Kristian och alexander? :)

2010-08-11 @ 17:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0