31 aug 2010

Godmorgon!

Ännu en dag på skolan, och idag sätter vi faktiskt igång på riktigt. Har idrott och allting, känns riktigt jobbigt eftersom att jag är sjuuk och vi har kondition. Känns inte bra alls att inte kunna vara med första idrottspasset..
Slutar typ 20 i fyra också, inte ett dugg taggat! Kommer aldrig stå ut så länge.

Igår så spenderades kvällen med Pekka, Kristian o Alexander. Satt mest bara och chillade, gjorde inget speciellt helt enkelt.
Gick och la mig sent så jag är typ död idag, men får skylla mig själv.. Tror det blir en tidig kväll ikväll!:)


min sötnos!


Kommentarer
Postat av: soojoo!

åh gud vilken sötnos :D

2010-09-01 @ 20:12:23
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0