Dag 11 - Mina syskon

Här har ni henne, min älskade lillasyster Ebba.
Hon är 12 år och går nu i 6an. Ibland så är hon den jobbigaste personen som finns, man vill bara strypa henne. Men jag älskar henne ändå. Syskon kärlek I guess. På senare tid har vi börjat göra mer saker tillsammans och vi bråkar inte lika mycket som förut, det är faktiskt riktigt skönt! 
Hon är ett stort Eminem-fan, en liten hiphopare! Det enda hon springer omkring i är mjukis-byxor, stora tröjor och mössa/keps.. Hon är ganska så mycket utav en pojk-flicka. Hon älskar även att fota, ganska duktig för att vara 12 faktiskt!
Nu kommer jag tyvärr inte på något mer.

>Klicka här för att komma till hennes blogg!<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0