2 juli 2010 (försenat)

(PS. skulle ha publicerats för över en timma sen...)

ååååh så förbannad jag blir. Hade skrivit ett jätte långt inlägg sen dog internet och det sparades inte..

Aja, hur som helst. Vaknade för ett tag sen av att min babe ringde och väckte mig, bestämde lite om hur vi ska göra ikväll. För ikväll ska vi nämligen iväg till övik, bussen går 5 minuter över 6 så måste hinna duscha, packa, gå till vårdcentralen osv!
Kommer inte kunna uppdatera någonting förens jag kommer hem den 10:ende för jag har inte tillgång till internet där ute i bushen, men ni överlever nog!;)

Imorgon ska vi även se bl.a. Takida, där faktiskt galet bra! Så det ska bli sjukt kul, även om jag måste hoppa på kryckor.. Kommer typ inte kunna bada eller någonting;/ fuck this.
Aja, nu måste jag hoppa in i duschen, ska försöka slänga upp några inlägg innan jag åker också! Annars hörs vi igen den 10:ende, Pussssar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0