6 juli 2010

Lyckades få igång internet i stugan efter att ha kämpat jävligt mycket, lär inte vara igång särskillt länge till så passar på att skriva ett snabbt inlägg så ni vet att jag fortfarande lever! Ligger just nu i sängen i vår minimala lilla stuga och spelar kort. 

Än så länge så har vi hunnit med att gå på rix fm festivalen, shoppat, badat, fiskat osv! Blir nog till att komma hem på fredag istället eftersom att det blev lite missuppfattningar, skulle dock inte göra något för mig om det blev torsdag istället, längtar hem nå så jävulskt!

Fick även veta idag att mamma har fixat så att moppen är försäkrad och allting nu så det är bara att börja köra så fort jag kommer hem! Då borde alla ume-bor hålla sig från vägarna;)
Menmen, nu ska jag fortsätta spela kort så hörs vi någon annan dag! Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0