9 juli 2010

Är äntligen hemma från övik men har inte kunnat uppdatera för att internet har laggat och jag har haft annat för mig.
Kom hem ganska mycke tidigare än vad det var tänkt för att vi inte orkade vara kvar.
Hur som helst, en snabb sammanfattning om veckan i övik. Såg rix fm festivalen, shoppade osv! Ska lägga upp bilder på det jag köpte men har inte hunnit fota det än. Kommer även filmer och bilder från veckan när mitt internet slutat dampa så mycket!

Igår var jag iallafall med Moa, Jocke och Igor. Drog bara omkring och chillade och sen drog vi hem till Jocke och såg något jättespännande program. Sen träffade vi Fanny, Mimmi, Maria, Joel, Felix, Jesper, Markus och Oscar ett tag. Riktigt kul att träffa alla igen för har inte träffat dom på typ 3 veckor!

Idag har jag varit på stan med Mimmi, Maria och Linn. Köpte ingenting utan chillade mest bara, och ikväll blir det till att vara med dom också! får se vad vi hittar på!:) Menmen, nu måste jag börja göra mig klar för kvällen så vi hörs mer senare! Pussar 

funkar inte att ladda upp bilder nu heller:(


Kommentarer
Postat av: M I M M I

UTMANAD! Gå in på min blogg och läs mer ;)

2010-07-11 @ 17:22:45
URL: http://miimmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0