nattinatti

Kom alldeles nyss in efter att ha varit och spelat basket med Igor och Svane.
Kvällen började väl inte så bra, fick se hur sjukt taskiga folk som man tror är ens vänner kan vara. Menmen, orkar inte bry mig. Varför slösa tid på sånna när det finns andra som är mycke snällare?=)

Var först i stan ett tag och chillade med Malin, Therese och Marcus. Satt mest bara och snackade osv, sen drog jag och hämtade upp Moa så for vi till stan och köpte cola och chips. Sen drog vi till grubbe och chillade med några, sen efter att moa dragit hem drog jag tillbaka till grubbe och spelade lite basket! Och nu sitter jag här och ska alldeles strax tvätta bort sminket och efter det blir det Oth♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack så mycket <3 Vad glad jag blir!

Det var guldvärt :D

2010-07-15 @ 09:41:28
URL: http://truejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0